Novosti

Namještaj Mima

06.04.2021

5 najjednostavnijih načina za održavati svoje zdravlje

Brinuti o sebi i svom zdravlju mora biti na vrhu liste prioriteta svima nama. To posebno dolazi do izražaja u vremenima u kojima živimo gdje opasnost za zdravlje prijeti gotovo na svakom koraku. Fascinantno je koliko neke jednostavne stvari koje činimo svakodnevno mogu imati pozitivnog utjecaja na zdravlja, a sve što je potrebno jest da ih se pridržavamo. Pokušat ćemo stoga izdvojiti pet najjednostavnijih načina na koje možete svakoga dana održavati svoje zdravlje.

Obavezno uključiti voće i povrće u prehranu

Dodavanje voća i povrća u prehranu savršen je temelj za održavanje zdrave rutine. Ove namirnice sadrže obilne količine hranjivih sastojaka poput vitamina i antioksidansa koji pomažu u jačanju imunološkog sustava i borbi protiv raznih toksina koji mogu uzrokovati bolesti. Antioksidansi pomažu u borbi protiv bolesti očiju, održavaju zdravlje kože te imaju utjecaja i na cjelokupno zdravlje. Svjetska zdravstvena organizacija preporučuje jesti voće i povrće svakog dana, a na taj način osoba ima znatno veće šanse u borbi protiv različitih vrsta karcinoma, bolesti srca i drugih bolesti.

Piti puno vode

Pijenjem vode tijekom dana može se uštedjeti novac i pritom poboljšati zdravlje. Voda nudi razne zdrave mogućnosti, a uz određene količine vode dnevno, cjelokupno zdravlje osobe će biti bolje. Voda može očistiti toksine iz tijela, poboljšati rad mozga i mišića, kontrolirati debljanje te održavati tjelesnu temperaturu i tekućine. Preporučuje se piti oko 8 čaša vode dnevno.

Vježba i sport

Poslovica koja kaže da se u zdravom tijelu nalazi i zdrav duh ne može biti točnija. Tjelovježba je izvrstan način za poticanje zdravlja, a studije su pokazale da tjelesna aktivnost pomaže u poboljšanju dugovječnosti i cjelokupnog zdravlja. Iako će mnogi radije gledati neki sport na televiziji ili pratiti rezultate utakmica koje su odigrali koristeći sportske kladionice, vrlo je bitno pokušati vježbati tri do pet puta tjedno. Idealno bi bilo vježbati ili baviti se sportom oko 150 minuta svaki tjedan. Nebitno koliko je osoba zaposlena i koliko ima slobodnog vremena, naći slobodnih 150 minuta u cijelom tjednu zaista ne bi trebao biti nikakav problem.

Održavanje mentalnog zdravlja

Kad je riječ o zdravom življenju i održavanju zdravlja općenito, lako se koncentrirati na njegove fizičke aspekte i zanemariti mentalnu situaciju. Bitno je zapamtiti da je mentalno zdravlje temelj cjelokupnog zdravlja ljudi. Važno je svakodnevno upravljati svojim osjećajima i na najbolji ih mogući način procjenjivati. Ako se osoba često osjeća negativno prema sebi ili drugima, to itekako može imati utjecaja na cjelokupno zdravlje.

Kontrola stresa

Stres je jedan od onih tihih problema kojima ljudi često ne pridaju onoliko pažnje koliko bi trebali. Ponekad je korisno zaustaviti se, duboko udahnuti i opustiti se. Kontroliranje razine stresa može uvelike pomoći u održavanju tjelesnog i mentalnog zdravlja pojedinca, a dobro znamo da stres može doći iz gotovo svakog aspekta života. Svaka osoba nešto drugo pronalazi stresnim, ali jednom kada se identificira izvor stresa, lakše je raditi na njemu. U borbi protiv stresa poželjno je isprobati neke opuštajuće aktivnosti koje će pomoći osobi da se opusti. Te aktivnosti mogu biti meditacija, slušanje glazbe, čitanje, gledanje filmova ili vježbanje.