Koliko vas je puta izbacila iz takta situacija poput zapetljanih kablova vaših slušalica? Da se to više nikada ne dogodi, želi se pobrinuti domaći projekt Why knot?, simpatični šareni dodatak koji će sve kablove držati sretno raspetljanima. Proizvod je ovih dana osvojio srca mnogih, a sada putem Indiegogoa prikuplja sredstva potrebna za daljnju proizvodnju.
Tim povodom razgovarali smo s Livijom Stanišić, 26-godišnjom magistrom politologije, koja čini polovicu Why Knot? tima. Drugi član je Mladen Šimić, 27-godišnji magistar sociologije. Ovo im je prvi zajednički projekt, ali se bez obzira na to vrlo dobro nadopunjavaju. Kako kažu, Mladen je kreativna, "profesor Baltazar" energija, a Livija pokretačka snaga:
Livija dodaje kako su imali na raspolaganju ogromnu nesebičnu podršku i znanje prijatelja. Primjerice, tehnička pitanja oko dizajna i crteža riješio je Danijel Uršić, arhitekt, savjete oko načina promocije ponudio je politolog Arsen Krnić, a fotografije za potrebe Indiegogo kampanje ponudila fashion blogerica Tina Lončar. Promotivni video snimljen je uz pomoć Filipa Riđičkog na Akademiji dramskih umjetnosti u Zagrebu. Svi su oni, ali i mnogi drugi, od početka su vjerovali u tim i proizvod, na čemu su im Livija i Mladen izrazito zahvalni.
Indiegogo kampanja započela je prije nekoliko dana, a u tom je razdoblju skupljeno više od 800 od potrebnih 8500 dolara. Why knot? tim ističe kako su odabrali ovakav način financiranja jer smatraju da se na sličnim platformama uvijek mogu naći ljudi koji će prepoznati ideju vrijednu ulaganja. Tako su i Mladen i Livija imali ideju, ali bez novca. Skromnu su ušteđevinu uložili u izradu prototipa i zaštitu proizvoda, a da bi se osigurala daljnja proizvodnja potrebno je prikupiti sredstva.
U toj promociji Livija odrađuje najveći dio posla i od samog početka nosi taj dio kampanje, a objašnjava i daljnje korake nakon samog lansiranja. Naime, Indiegogo je zatrpan projektima za koje je upitno hoće li opstati. Tek nakon što pokretači kampanje naprave ogroman dio posla oko promocije, Indiegogo pomogne u vidu postavljanja kampanje u rubriku "Popular Now", što projekte čini vidljivima i omogućuje ljudima da zamijete dobru ideju. Naravno, uvijek postoji opasnost da kampanja ne bude uspješna, ali tim se neće obeshrabriti, jer vjeruju u proizvod, nego će se okrenuti drugim načinima promocije i prodaje proizvoda. Ukoliko kampanja bude uspješna, tim neće stati samo na jednom proizvodu, nego već ima ambiciozne planove.