U festivalskim prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju danas počinje 6. Weekend Media Festival, najveće regionalno okupljanje komunikacijske industrije. Iznimno bogati program u četiri dvorane privukao je oko 4000 sudionika, među kojima i veliki broj uglednika iz gospodarstva, politike, kulture i zabave iz svih zemalja regije, ali i ostatka svijeta.
Weekend je ove godine napravio iskorak u teme šire od same komunikacijske industrije, pa će se govoriti i o utjecaju tehnoloških promjena na poslovanje telekomunikacija, banaka i osiguranja. Gosti će biti najrelevantniji akteri tržišta: Ivica Mudrinić iz HT-a, Mladen Pejković iz Vipneta i Dragan Šolak iz SBB Srbija, odnosno Franjo Luković iz Zagrebačke banke, Zdenko Adrović iz Raiffeisenbanka i Krešimir Starčević iz Croatia osiguranja. Vodeći ljudi prehrambenih divova MK Commercea i Podravke, Miodrag Kostić i Zvonimir Mršić, raspravljat će o mogućnosti osnivanja regionalne megakompanije koja bi bila konkurentna i na europskom tržištu.
Na 6. Weekend Media Festival stižu i politički čelnici. Ministar turizma Darko Lorencin će zajedno s čelnicima Maistre i Istraturista te direktoricom Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić pokušati rasvijetliti sadašnjost i budućnost hrvatskog turizma, dok će ministar gospodarstva Ivan Vrdoljak odmjeriti snage s političkim analitičarima, PR-ovcima i čelnikom Liberalno-demokratske partije Srbije Čedomirom Jovanovićem oko toga što se smije i ne smije u politici.
O kulturnoj suradnji zemalja regije svaki iz svoje perspektive govorit će glumac, redatelj i producent Dragan Bjelogrlić, dok će ravnatelj Hrvatske radiotelevizije Goran Radman predstaviti svoj program restrukturiranja HRT-a. Vodeći ljudi najvećih regionalnih novinskih kuća govorit će o budućnosti tiskanih medija, Sarajevo će predstaviti sljedeću godinu kao svoju priliku stoljeća, a slavni američki TV producent našeg podrijetla Peter Radovich svoj dokumentarac Barakude, o hrvatskim vaterpolistima. Bit će tu i prezentacije o pozitivnoj geografiji, mobilnom marketingu i klijentima iz snova.
Gosti Weekenda iz „ostatka svijeta“ i ove su su godine vrlo intrigantni i relevantni. Tako će Tom Buday, šef marketinga najveće prehrambene grupacije u svijetu, švicarskog Nestlea, govoriti o pristupu kupcima u digitalnom svijetu, Nir Korzack iz izraelskog Googlea o odnosu lokalnog i globalnog, a sir Geoffrey Owen, bivši glavni urednik Financial Timesa, pridružit će se panel raspravi o poslovnim novinama. Dvojica uglednih britanskih novinara iz Guardiana i Daily Telegrapha s potpuno će suprotnih pozicija ocijeniti prednosti i nedostatke članstva u EU-u.
Na 6. Weekend Media Festivalu također će se po drugi put održati regionalna revija najboljih reklamnih agencija BalCannes, za koju su prijavljena čak 82 rada iz šest zemalja regije. Uvod u BalCannes reviju bit će panel rasprava velikih oglašivača, dok će dan kasnije čelni ljudi agencija na svom panelu govoriti o servisiranju regionalnih klijenata i spajanju tržišta. Prvi put ove godine na Weekend Media Festivalu održat će se i dodjela regionalne internetske nagrade SoMo Borac u više kategorija.
Novost ovogodišnjeg Weekend Media Festivala je program Beograd na službenom putu, u kojem će se vodeći beogradski restorani predstaviti gostovanjem kuhara i ponudom jela, klubovi večernjim partyjem, a kulturni centri uređenjem prostora. Večernji program bit će u znaku beogradske scene: glumac Sergej Trifunović stiže sa svojim Moondance Big Bandom od 23 člana, a party program će u nedjelju u ranim jutarnjim satima zaključiti DJ Peppe, legendarni beogradski DJ, koji će sa svojim prijateljima predstaviti najbolje gradske klubove.