Na ovogodišnjem šestom Weekend Media Festivalu dodijeljene su prve regionalne SoMo Borac nagrade za najbolje kampanje na društvenim mrežama i u vidu mobilnih aplikacija.
SoMo Borac nagrađuje radove u 10-ak kategorija, a u žiriju su sudjelovali Boris Ličina Borja (Jasno i glasno), Sanja Vale (Gingernet), Sašo Dimitrievski (Pristop), Tin Kadoić (Brlog), Nebojša Grbačić (Woohoo), Nebojša Radović (Njuz.net), Viktor Marohnić (5 minuta), Davor Runje (Drap), Ida Pandur (iStudio), Vedran Gulin (Proximity), Edin Saračević (16kdnevno.com), Nikola Barac (Huge media), Filip Arsov (Synapse), Maja Bilić (iStudio) i Ivan Brezak Brkan (Netokracija).
Od preko 100 prijava s kojima su organizatori, prema riječima Ružice Vrdoljak, itekako zadovoljni, pobjednici su redom:
Prve SomoBorac nagrade inače su izrađene 3D pisačem, a čestitamo svim pobjednicima – do sljedeće godine i nove godine social-mobile kampanja!