23.09.2013

Dodijeljene SoMo Borac social-mobile nagrade, a pobjednici su…

Na ovogodišnjem šestom Weekend Media Festivalu dodijeljene su prve regionalne SoMo Borac nagrade za najbolje kampanje na društvenim mrežama i u vidu mobilnih aplikacija.

SoMo Borac nagrađuje radove u 10-ak kategorija, a u žiriju su sudjelovali Boris Ličina Borja (Jasno i glasno), Sanja Vale (Gingernet), Sašo Dimitrievski (Pristop), Tin Kadoić (Brlog), Nebojša Grbačić (Woohoo), Nebojša Radović (Njuz.net), Viktor Marohnić (5 minuta), Davor Runje (Drap), Ida Pandur (iStudio), Vedran Gulin (Proximity), Edin Saračević (16kdnevno.com), Nikola Barac (Huge media), Filip Arsov (Synapse), Maja Bilić (iStudio) i Ivan Brezak Brkan (Netokracija).

Ukupno je bilo preko 100 prijava za 11 kategorija

Od preko 100 prijava s kojima su organizatori, prema riječima Ružice Vrdoljak, itekako zadovoljni, pobjednici su redom:

  •     Najbolja Facebook fan stranica: Doncafe Ljubitelji Kafe (Executive Group)
  •     Najbolja mobilna aplikacija: Erste mobilno bankarstvo (Infinum);
  •     Community menadžerica godine: Mila Perović za HBO Adria (Jasno i Glasno);
  •     Društveno mrežni mix: Kraš (DRAP);
  •     Najbolji blog: Neuralab;
  •     Internetski video godine - Venčanje (Flash mob, Belgrade Pride, Webtise);
  •     Najbolji Twitter profil – HBO Adria (Jasno i Glasno);
  •     Najbolja mobilna web stranica: Transparentno.hr (Financijska agencija i Vingd);
  •     Najbolji Instagram profil: Colours of Istria (Klaster sjeverozapadne Istre, Jasno i Glasno);
  •     Najbolja mobilna kampanja: Grawe (Brlog);
  •     Najbolji tablet magazin: 3Dmag (Jasno i Glasno).

Prve SomoBorac nagrade inače su izrađene 3D pisačem, a čestitamo svim pobjednicima – do sljedeće godine i nove godine social-mobile kampanja!