Talijanski kantautor Jovanotti stiže u pulsku Arenu 3. srpnja 2026. godine. Jedini nastup u regiji u sklopu turneje novog albuma. Ulaznice od 17. studenoga.
Lorenzo Cherubini, poznatiji kao Jovanotti, dolazi u pulsku Arenu u petak, 3. srpnja 2026. godine! Jedan od najutjecajnijih talijanskih kantautora i najprepoznatljivijih glazbenih inovatora svoj će dugoočekivani samostalni nastup u Hrvatskoj održati u sklopu turneje povodom nadolazećeg studijskog albuma čiji je izlazak najavljen za 20. studenoga ove godine. Koncert u čarobnom ambijentu pulske Arene idućeg ljeta ujedno će biti i jedini Jovanottijev nastup u regiji, što ga čini posebno atraktivnim za publiku iz Hrvatske, Slovenije, Italije i šireg susjedstva.
Glazbena širina i hitovi koji obilježavaju karijeru
U više od tri desetljeća karijere, Jovanotti je razvijao vlastiti umjetnički identitet koji nadilazi jasno definirane žanrovske granice. Početkom osamdesetih započeo je svoj glazbeni put kao DJ, no ubrzo postaje autor koji prirodno spaja pop, hip-hop, funk, elektroniku, world music i rock. Taj iskorak potvrdili su njegovi ključni albumi: Lorenzo 1994 kao prvi pokazatelj šireg pop izričaja, Buon Sangue (2005.) obilježen novim, suvremenim zvukom, Ora (2011.) s elektronskim zaokretom te Lorenzo 2015 CC, jedno od njegovih najkompletnijih i najzrelijih izdanja.
Uz takvu glazbenu širinu došli su i hitovi – A te, L’Estate Addosso, Penso Positivo, Ragazza Magica i Chiaro di Luna – koji obilježavaju talijansku pop kulturu i uživaju status međunarodnih singlova. Jovanottijev utjecaj vidljiv je u načinu na koji je redefinirao talijansku mainstream scenu, približio globalne trendove lokalnoj publici i postao referentna točka za nove generacije glazbenika.
Prodaja ulaznica za nastup u Areni Pula kreće u ponedjeljak, 17. studenoga u 12 sati putem sustava Entrio i na svim Entrio prodajnim mjestima po cijenama od 49 eura za travnjak, 69 eura za parter i 79 eura za tribine. Sve dodatne informacije o ovom posebnom nastupu bit će dostupne u narednim danima na društvenim mrežama Incognito Agency.
FOTO: PR